Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 08:58:52 +0300

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00947 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Kallavere küla, Ülgase kergtee 
lõik 1, Harju maakond, Jõelähtme vald, Kallavere küla, Rootsi-Kallavere tee, 
Harju maakond, Jõelähtme vald, Kallavere küla, Rootsi-Kallavere tee 
(Veemõõdusõlm, Veemõõdusõlm, Reoveemõõdusõlm) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 11101 Kallavere-Ülgase tee valitseja volitatud 
asutus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27032864>  (menetlus nr: 
413772), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister